A szükséges sütiket használjuk, a weboldal biztonságos működésének érdekében. A weboldal forgalmának elemzésének köszönhetően folyamatosan fejleszthetjük funkcióit, teljesítményét és általános használhatóságát.

Virágbolt Budaörs– Online virágüzlet



Miért minket válasszon, ha virágboltot keres Budaörsön?

Ha valamilyen különleges kerti vagy szobai dísznövényre vágyik, vagy megajándékozna valakit, akkor kézenfekvő választás a Virág-Online webáruház, hiszen rendkívül széles választékunkból még a „legínyencebb” növényrajongók is találhatnak kedvükre valót.


Milyen növényeket lehet rendelni az oldalról Budaörsre?

Weboldalunk választékában megtalálhatók kerti és szobai dísznövények, az apró korallvirágtól a kétméter magas pálmákig minden, amire egy háztartásnak szüksége lehet. Ezen kívül széles mediterrán, és különleges gyümölcstermő növények kínálatában böngészhet.


Gyakori kérdések a virág rendeléssel kapcsolatban

Egy növény megrendelés semmiben sem különbözik bármely más webáruház által kínált termékek megrendelésétől. A kiválasztott termékek kosárba helyezését követően csupán a weboldal által kínált lépéseken kell végig haladni, mint a szállítási és számlázási cím, a telefonszám és e-mail cím megadása, illetve a fizetési mód kiválasztása.


Van-e személyes átvételre lehetőség?

Amennyiben személyesen szeretné átvenni a megrendelését, úgy a megrendelés végén, a szállítási mód kiválasztásánál a "személyes átvétel" gombra kattintva teheti azt meg. A személyes átvétel az érdi telephelyen történik, melynek részleteiről külön levélben tájékoztatjuk önt.


Kell-e regisztrálni ahhoz, hogy növényeket rendeljek?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként, vagy regisztráció nélkül is leadhatja a megrendelését.
A regisztrált és hírlevélre feliratkozók az első vásárlásukból minimum 500 ft árengedményt kapnak, tehát érdemes élni a lehetőséggel.
A regisztráció további előnye, hogy bármikor ellenőrízheti fiókját, így mindig friss információkhoz jut a megrendelésével kapcsolatban.


Érkezik-e visszaigazolás a virág rendelés leadásáról?

A rendelése összeállítása után, a „Megrendelem” gomb megnyomásával egy időben a megadott e-mail címre érkezik egy levél, ami tartalmazza a kiválasztott növényeket, kaspókat, tápokat, stb.. és a szállítási díjat.


Mennyibe kerül a növények kiszállítása?

Az aktuális szállítási díjak mindig a postai csomagszállítási díjaknál alacsonyabbak, melyet a küldemény súlya alapján kalkulál ki a rendszer, az alábbi sávok alapján.
Csomagoló anyag költséget és csomagolási díjat nem számolunk fel.

0-2 kg

2-5 kg

5-10 kg

10-20 kg

20-30 kg

30-100 kg

100 kg felett

 

Honnan tudom, hogy milyen nehéz a megrendelésem?

Ha a fenti díjtáblázat súly értékeire (pl. 5-10 kg) viszi az egeret, akkor kap egy hozzávetőleges képet, hogy mennyi növényt jelent az adott tömeg.

Hogyan lehet fizetni a honlapon?

Weboldalunkon fizethet bankkártyával, banki átutalással, valamint a megrendelt növények átvételekor készpénzzel is.

Mennyi a növények megvásárlása után a kiszállítási idő?

A megvásárolt növényeket az MPL futárszolgálattal szállíttatjuk ki az ön által megadott címre várhatóan 5-10 napon belül (a szállítási idő az egész éves átlag tekintetében 3-4 munkanap).
Nagyobb tételű megrendelések esetében a szállítást háztól-házig a saját teherautónkkal szállítjuk ki önnek egy előre egyeztetett időpontban.
Ha a fenti szállítási időnél korábban lenne szüksége a megrendelt növényekre, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.
A szállítási idő a kertészeti szezonban (március, április, május) jelentősen megnövekedhet. Ebben az időszakban akár 2-3 hét is lehet.

 

Kapok-e értesítést a virágok kézbesítéséről?

A megrendelt növények tervezett kiszállítása előtt két nappal küldjük ki az első e-mailt, azaz pl. hétfőn értesítjük arról, hogy szerdára várható a küldemény.

Amennyiben önnek az ajánlott időpont nem alkalmas a csomag átvételére, ekkor még lehetőség van dátumot módosítani. (g-mailes fiókoknál érdemes a „spam” mappát ellenőrizni, mert sajnos néha ott landolnak a leveleink)

A második értesítő e-mailt a csomag feladását követően küldjük ki önnek. Ekkor a csomag már a futárnál van, így nincs lehetőség a dátum módosítására.

 

Hogyan zajlik a kézbesítés?

Mivel a Virág-Online webshopban forgalmazott termékek legnagyobb része élőlény, ezért a rendkívül gondos, kidolgozott technológiájú csomagoláson és erre az célra gyártatott csomagolóanyagokon kívül a gyors házhoz szállítással tudjuk garantálni a növények épségben való megérkezését. Ennek érdekében az MPL futárszolgálattal egy napos szállítási szerződést kötöttünk, így egy kedden feladott küldemény szerdára az ön által megadott címre kerül.


Mi a teendő, ha valami baj van a növénnyel, ami rendeltem?

Megfelelő csomagolóanyagokkal és több mint tíz éves rutinnal tudjuk biztosítani a megrendelt növények épségét. Webáruházunk 100%-os garanciát vállal a megvásárolt növényekre egészen az átvételig.
Amennyiben a csomag kibontása után derül ki, hogy sérültek a növények, akkor jelezze azt felénk.
Mi külön elbírálás nélkül, saját költésünkön pótoljuk a sérült növényt/növényeket.